פוטין הודיע במפתיע: "כבר ממחר בבוקר ניסוג מסוריה"

    למרות שמדובר בתפנית בעלילה, על פניו אין מצב שפוטין ישיג את מלוא הכוחות מסוריה ואולי הכוונה לפינוי הכוחות קרקעיים וחלקם של הכוחות האוויריים
    שלמה ריזל No Comments on פוטין הודיע במפתיע: "כבר ממחר בבוקר ניסוג מסוריה"

    זה קורה חצי שנה אחרי מאז שהצבא הרוסי נכנס בכוח לסוריה – הערב הודיע נשיא רוסיה כי יסיג את כוחותיו משטח מדינתו של אסד החל מ"מחר בבוקר" • מה הביא את פוטין להודיע את ההודעה הדרמטית?

    פוטין, נשיא רוסיה
    למרות שמדובר בתפנית בעלילה, על פניו אין מצב שפוטין ישיג את מלוא הכוחות מסוריה ואולי הכוונה לפינוי הכוחות קרקעיים וחלקם של הכוחות האוויריים
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא רוסיה ולדמיר פוטין הפתיע הערב (שני) בהודעה דרמטית: ניסוג מסוריה. זה קורה חצי שנה אחרי מאז שהצבא הרוסי נכנס בכוח לסוריה – הערב הודיע נשיא רוסיה כי יסיג את כוחותיו משטח מדינתו של אסד החל מ"מחר בבוקר".

    לדבריו של פוטין "כל המשימות והיעדים הושגו", וכי במקביל להסגת הכוחות, תגביר רוסיה את מעורבותה בתהליך השלום שמטרתו להביא לסיום מלחמת האזרחים העקובה מדם בסוריה.

    דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, הודיע כי פוטין התקשר לנשיא סוריה בשאר אסד והודיע לו על כך, ולשכת אסד מסרה מצדה כי שני המנהיגים סיכמו על הפחתת מספרם של אנשי חיל האוויר הרוסי בסוריה וכי רוסיה הבטיחה להמשיך לסייע למשטר אסד ב"מלחמתו בטרור".

    גורמים אמריקנים רשמיים אמרו כי לא קיבלו התרעה טרם הודעת נשיא רוסיה – והופתעו לשמוע כי הכוחות הרוסיים מתכוונים להתחיל לסגת מחר מסוריה. הגורמים, שביקשו להישאר בעילום שם, אמרו כי בינתיים לא נראית כל אינדיקציה בשטח שמעידה על הכנות לנסיגה.

    יצוין, כי בפועל, למרות שמדובר בתפנית בעלילה, על פניו אין מצב שפוטין ישיג את מלוא הכוחות מסוריה ואולי הכוונה לפינוי הכוחות קרקעיים וחלקם של הכוחות האוויריים.



    0 תגובות